tirsdag 13. desember 2011

Norsk oppgave

Svar på den første oppgaven som er blitt gitt på skolen. Her skal jeg svare på tre enkle spørsmål. 
  1. Jeg tror at bloggsjangeren har tatt sånn av, fordi folk liker å se hva andre holder på med. Når man har muligheten til å fortelle om hva man liker og hva man gjør fra dag til dag, er det noe som rett og slett appelerer til andre. Man kan skrive hva man vil, hvilke meninger man har om diverse ting. Man kan skrive om klær og mote hvis det interisserer deg, eller om trening og kosthold. Matblogger, bildeblogger, alt!
  2. På blogglisten er det mange spennende blogger. Selv leser jeg bloggen til Ulrikke Lund, fast. Den appelerer til meg fordi jeg er opptatt av mote, og hun virker som en seriøs blogger som ikke bare blogger om livet sitt, men om jobben, hun jobber innen mote, og andre ting som hun tenker, osv. 
  3. Jeg vet ikke helt hva jeg ville blogget om, men kanskje om ting som mote og ting jeg tenker på. Ellers bare ting som faller meg inn. 

1 kommentar: